börjar bli sjuk:/

igår kväll började jag få hosta, och i morrse kändes de i halsen. fan vill inte bli sjuk pallar inet att gå runt och snora. eller hosta! så jävla drygt så blir man så slö oxå! PALLA! men de är vell bara att göra de bästa av situvationen!
har fritidsverksamhet nu skriver om mode. har börjat lite smått men fan pallar inte skolan just nu!

så börjar de närma sig plåtning med Fredrik, vi ska fota i Ida´s fotostudio här i gävle för första gången vanligtvis brukar vi åka till uppsala men vill prova något nytt! kommer nog blir kanon bilder igen, känner att jag och Fredrik sammarbetar otroligt bra! skapar grymt bra bilder. eller har jag fel? här är några bilder från senaste plåtnien.  kommentera!!



ja jag börjar fan bli sjuk. du vet denhär känslan när man börjar få ont i kroppen! fy vill inte bli sjuk!
vart precis klar med APU-rapporten. den skulle vart inne igår haha jag som trodde jag hade lämnat in den men så vare inte. hade lämnat in en annan uppgift ang apu grejjen. jaja ska väll lägga mig framför tvn nu och slappa och hoppas på att må bättre imrogon vägrar vara hemma från skolan så otroligt jävla tråkigt!!!

saknar min lilla toker oxå!: ( hoppas jag inte blir för sjuk så jag inte kan åka till sthlm i helgen...

Kommentarer

Skrivet av Gabriella

Hellu Tano!

Fy att du börjar bli sjuk då inte bra!

Tänkte höra om det är ok att ja länkar till din blogg på min blogg??

Mvh Däck Dannes tant Bella!

2009-01-15 @ 11:40:35
URL: http://gabriellao.blogg.se/
Skrivet av tano

klart du får göra det om du vill :)

2009-01-15 @ 20:23:43



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback