fredag

blir nog bara hemma ikv tror jag. kim och CO är i Edsbyn och kollar på bandy och skulle höra av sig när dom kom hem men de blir inte fören efter 22.00 så får se vad som händer kanke utgång eller bara sitta hemma och rutna! seriöst de suuuuuger! men imorogn blir det party med Grabbarna och sara ska med ut oxå.. hon kan behövas muntras upp efter allt! ska nog bli kanon!  och imorogn är det match med både ( Mammas pojkar / innebandy ) och med ( Nordiskakrigare / korphockey ) så hoppas på två vinster ja de är ju upp till mig om jag stor spelar i mål men de hoppas jag att jag gör ;)



och ja jag saknar min älskling så otroligt mycke! elin sedlinger. älskar dig så otroligt mycke. du är allt för mig älskling!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback