måndag.

ja så dog skolan igång på allvar igen, pallar inte vill jobba! så jävla trött på skolan...

började inte fören 11.00 så jag och BG drog och gyma innan som vi alltid gör när vi börjar sent. körde rygg, så körde vi nån ny övning som kändes jävligt bra. men man ser jävligt rolig ut när man kör den haha... så får man sådan jävla tränings värk oxå! och nog med de så hade jag ju det redan efter cupen i helgen.. fyfan.........




sista lektionen idag hade vi Naturkunskap,  astronomi man fattar noll sen så ska man försöka förklara även fast man inte vet och så säger man nå tokigt så börjar hela jävla klassen skratta. ni som inte vet hur jag är ni vet inte hur jag är. jag kan slänga ur mig nånring mitt i nån mening som inte har med saken att göra haha jaru...


sen när jag kom hem från skolan gick jag och la mig och somna som vanligt, haha ämnt trött om jag lägger ner huvudet på bänken i skolan under en lektion så somnar jag. så kom bror och hans tjej hitt käkade middag sen lekte jag med våran sega hund elsa. fast hon har blivit piggare dom sista veckorna:)



elin sedlinger, älskar dig!



Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback