on the way

ja då är man påväg till Casting för ett tv program. få la se hur det går denhär gången:) nu lär jag springa för pappa står utanför och väntar och jag har inte ens bytt om !!!!!

yes, det vart ingne casting när jag väll kom ditt så sa jag som det var att jag kan inte komma ifrån skolan i veckorna + att jag åker till spanien den 19 Februari med tjejen. så kom vi iaf överens om att det inte är någon ide att jag deltar på castingen.. men men så är det iaf. sitter och väntar på att älsklingen ska sluta jobba sedan blir det bio men vet ej villken men det blir nog myssigt. och imorgon bär det av hem till gävle. 

Kommentarer

Skrivet av Tess/ Syster

Tråkigt med castingen ... men de kommer nya :D i promise you!

2009-01-25 @ 20:35:58



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback