steekan

äre jag som är stekan? ja tydligen enligt grabbarna på gummi ! hahaha villka lirare:)

fick panik idag när jag kom hem´... hitta inte plånboken i morrse  så när jag kom hem så låg den varken nere i hallen eller på rumet så jag va tvungen att städa mitt stökiga rum men inte fan var den där! har sprungit runt och letat efter den där jävla plånboken i över en timme. sen ringde jag bror och fråga om den låg i bilen ne sa han . så ringde jag igen och sa kolla ordentligt så ringde han upp aah den låg där. fyfan paaaanik!

vart inte att jag åkte ner till älsklingen pga lite snuvig kanske lite dumt att åka ner och smitta dom vet inte ens om de smittar. men men... blir  vell hemma som vanligt ikväll! trööök pallar inte sitta hemma! vill göra nått!  så är det inte långt kvar tills vi åker till spaninen heller 19 Februari åkter vi till CA Las Palmas:) ska bli sådär dåligt skönt!;)

jaja får la se vad som hender ikväll då:)


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback