tisdag.

yes då sitter man i skolan och har Pedagogig. men efter som jag är klar med allting så sitter jag bara och slappar:)
dagen började inte bra. buss fan va fullsat som vanligt så jag fick gå till skolan, och med det kom jag några minuter försent!! han inte käka frukost i morrse heller för jag försov mig lite oxå! haha!

kanske de bästa program som går? - ja det kan man säga! kanske hur spännande som helst! undra vad man har för puls när man kollar på programmet. och ja snart kommer vell programmet man själv är med i Härren på Täppan, ska bli ruskigt kul att se sig själv i tv.. undrar hur man ser ut. har man gjort bort sig? haha ja de får ni vell avgöra när ni sett programmet;)


saknar grabbarna på gummi, vill jobba. pallar inte skolan just nu. så jävla mycke och man kommer inte ihåg hälften äns!
sådan jävla lust att bara hoppa av och börja jobba! aja inte långt kvar tills ruchen på gummi då blire till att jobba:)

skriver mer när jag kommer hem. ja om det hänt så spännande i skolan vilket jag inte tror de kommer göra för de gör de ju nästa aldrig.


hemma efter skoldagen, seg som vanligt!!
ja vill inte nämna något namn men näst sista lekionen dom är så sega pga att man inte hör vad läraren säger. prata hööööööge skriger man men ne han/hon kan inte..
så jag och danne hade skit kul han satt och skrev på mitt block och snus dosan, BTW gick inge vidare att sluta.
sen hade vi gymnastik, skulle ha planering ser ut som om de kommer bli ett roligt år på gymnastiken endå:) sen så bytte jag på elevensval från boll-sport B till simlärar utbildning, kan ha bättre nytta av den än boll-port B fick iaf VG på boll-sport A NÖJD;)
haha prövade idas mösa, grym ju:D




blir vell bara hemma och segar som vanligt.. 

hööres du

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback