träning/simning/plåtning

yeah har hunnit med MYCKET idag! först the schowl :) sen gick jag och tränade i CA 1½ timme, körde rygg och triceps! kääns så jävla skönt att komma igång med träning igen. efter träningen kom BM och mötte mig så gick vi till fjärran och hade simlärar utbildning sköt med lite simning oxå..  sedan  skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning och drog iväg till IDA´s fotostudio vid södermalms torg här i gävle och fotade med Fredrik. gick som vanlig bra och  som vanligt kanon kul :D hehe skön fredrik... vi har kul tillsammans de är det viktigaste!

imrogon bär det av ner till sthlm till pälsklingen imrogon kväll blir det middag med elins vänninor!
och på söndag ska jag på Casting för TV programmet ( jag vet vad du gjorde föra lördagen) får se hur det går. 
härren på täppan vet jag inte när det börjar sändas!


elin. älskar dig så otroligt mycke! du är allt för mig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback