trötter

shenixen:) helgen har vart lugn och skön. i fredas var jag ute och åkte lite bil med danne, och i lördags tog jag och danne ett lugnt pass på gymet kanske inte va så bra pga förkylningen men känner mig iaf bättre. och igår körde jag fyllskallarna danne och andre:) fyllskallar va dom vell inte men någon grog hade dom druckit:) men de va chill:) kom hem runt 4 halv 5 så vakna ganska sent idag runt 13 tiden sen ringde danne så stack vi och köpte pizza: ) göttans du:) måste börja träna magen mer fan har en torktummlare nu inte bra inte bra! jaru nu blir det bara lugnt funderar på att sova lite så otroligt jävla trött! fattar inte har juh sovit hur mycke och länge som helst idag!:-)


elin. saknar dig så otroligt mycket! allt jävla tjaffs så otroligt jävla onödigt! älskar dig!

Kommentarer

Skrivet av Julia

duktig min pojkvän är^^ blev snyggt;D

2009-01-18 @ 21:01:39
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback