Fredagkväll / Lördag work

efter att jag va hundvakt igår så drog jag över till kim, rille och joel va där så spela lite NHL sen ringde tomas så drog och käka på max sen hem till han och spela lite fifa, ja vem vann;) tano banano:D haha

sen hämmta jag Linnea, åkte hem till mig och kolla på tv och möss:) körde hem henne vid 3 tiden inatt så vart ganska sent. men mysigt:) ikväll blir det hyra film och nå gott att smaska på :)


va till sandbacka park och jobba med tobbe idag, vi jobbar ått chrilles pappa. ganska så najs faktiskt får jobba lite när vi vill bestämma tiderna själva lite. skönt när det är flexibelt. men vi jobbar nonstop från 12 till 4.

the boys working hard and drink some coffie^^,

Kommentarer

Skrivet av tobias

b-boys slitet

2009-03-14 @ 17:56:10



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback