hälsosam dag.

Hälsosam dag idag får man säga. gick upp vid 8 tiden käkade en talrik havregryns gröt. sen gick vi till skolan jag och kristoffer. sen har jag som vanligt hålltimme mellan halv tolv till tio över två. så då gick jag och Jullan och gyma, vi körde rygg. skönt pass och man får säga så:)  efter de så tog vi en solning de är ju så fint väder;) hahaha
hade simlärar utbildning idag. hade PW:s lille bror rasmus tror jag han heter. det gick bra, faktiskt ganska duktig på att simma. sen hade vi simskola. min grabb, alla säger att vi är otroligt lika varandra. ska fråga föräldrarna hans om jag får ta ett kort med han så får ni se.. men de gick bra iaf, han gör stora framstek i simingne!! grymt nöjd!
blir mat snart fiskgratäng otroligt gott:D  efter maten blir det chilla med Jullan vet ej vad vi ska göra men det visar sig..


en liten promenad efter gymet:)




Kommentarer

Skrivet av Kim

Vågade ni inte ringa mig ;)

2009-03-26 @ 18:55:07
URL: http://www.kimlidberg.se
Skrivet av joe

ville inte för du blir ju bara så grinig!! ligger och sover sådär om dagarn... skit snygg bild föresten! haha :P

2009-03-26 @ 19:25:57
URL: http://jaybe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback