najs day / utmaning

solen står högt idag! skönt väder som F#N till skillnad från igår då de va 6-8 minus. snacka med morsan och de var 13 grader kallt när hon åkte i morrse. men men har precis gjort oss i ordning jag och norsken:) ska gå te skole snart:)
ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. men får se. de är ju fint väder så blir kanske en promenad runt gävle eller nått.
 
på tall om träning, tror kim är lite avsnsjuk på mig. efter som han börjar med att:
"Tano mobbar mig för att jag är minst av alla, ( vilket jag inte gör ) undrar vem som mobbar vem när vi spelar badminton eller springer!"

kim Lindberg:D jag utmanar dig på BADMINTON & TVÅ KM i hemlingby!(Y):D ska bli ett sant nöje att krossa dig i båda sporterna;) hahahahaha :D skämt och sido, antar du utmaningen? :D


printat från kims blogg

kim du är go du oxå :D

Kommentarer

Skrivet av Kim

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG KOMMER PACKA IHOP DIG!

2009-03-25 @ 17:08:23
URL: http://www.kimlidberg.se



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback