sista dagen innan fredag

ja då vare bara en dag kvar i skolan sen är det ledigt:)
dagen har gått otroligt fort!försov mig lite idag igen men han i tid! måste kanske gå och lägga mig tidigare och sluta kolla på tv till 2-3 varje natt!! hade en lektion och sem hade jag håltimme från typ 11.00 till 14.10 så drog till workout och gyma. ruskigt najs fixa kort idag så nu blir det hård körning;) inte långt kvar till sommaren så måste ligga i haha:)
på simmlärar utbildningen gick de bra. fick ha BGs lilla flicka idag efter som filip han jag ska ha var i fjällen. och nu sitter jag hemma och degar så trött. vet inte vad jag ska göra heller!:/

i helgen blire lugnt troligen jobba för chrilles pappa och på lördag någon liten visning jag ska gå för frisörerna blir nog bra ska du se!

och rocky kvällen va grym. vi tok käkade chipps sen satt vi som två svullon haha!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback