the weekend

shenixen bak in the blogg. haha ah shena du. har inte orkat skrivigt på dom senaste dagarna eller orkat har jag väll men har inte sutit vid datorn. fredagen tog de slut med elin, ja efter ett sms " De är slut " så otroligt moget tjejen fyller 24 nu denna månad! jaja och enligt henne äre jag som är omogen men ah visa tycker olika som tur är.
efter skolan i fredags åkte jag och jobba i s-viken med chrille & tobbe. sen träffa jag upp linnea och några andra på BF och drog till hangeloose. najs najs faktiskt!

lördagen.

träffade fredrik igår och plåtade vart ruskigt bra bilder av de man såg på kameran men man ser ju inte fören dom är på datorn så ser ljust ut iaf! hehe:)
sedan hämtade madde mig tomas flicka så drog vi till sandviken och kolla på tomas dotter när hon spelade innebandy fan va gulliga småbarn är när dom spelar så sjukt :D
igår kväll va  vi på fest i sandviken men spårade ut lire så tog taxi till gävle. gick till hangeloose och mötte adrian och CO adrian fyllde 20 gratulerar! hehe
jaja ska dra iväg och jobba nu med chrille och tobbe:)

höres.

Livet leker, ta vara på livet medans du är ung och dum! ta vara på de du har och älskar mest av allt! om du ger så får du! tänk på de!


Kommentarer

Skrivet av Anonym

Ja måste bara få säga några saker nu:

Eftersom att du skriver om allt här.

JA tycker att de är otroligt tråkigt att du inte kan slappna av och visa MIG respekt?

Utan du ska fortfarande hävda dig och hålla på?

Känns som att de där sms:andet var de inte bara ja som höll i.Och ja ringde.

Om du vill att vi ska va vänner så vill ja att du visar mig Respekt!

2009-03-08 @ 21:45:19
Skrivet av Anonym

Ta hand om dig nu! Kramar

2009-03-08 @ 21:46:37
Skrivet av Anonym

Stackare, usch vilken omogen tjej ! sms är till för dom som inte vågar prata.

2009-03-11 @ 17:15:49



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback