the wekend

helgen har vart kanon:) mycket mys:)
igår kväll hyrde jag och Linnea film och köpta lite godis, muuuums:)  vi hyrde step brothers & en film med rooooobert gustafsson så kvällen vart mysig. kom inte hem fören vid 4 tiden och skulle upp 7 och åka till sandviken och jobba så är lagomt trött!!
trötter tano på väg till sandviken imorrse!
 

efter jag jobba så åkte jag tomas & madde till valbo, käka lunch vart en räk salad:D såååååååååå god!
HAHAHA sen när vi skulle åka och tomas skulle öppna bilen så är bil nyckeln borta till deras Honda civig typ-R och han vart gaaaaalen så vi gick runt på köpic över en timme och leta efter nyckeln sen så gick jag och madde in till HM och kolla igen då hade nyckelsnöret fasnat på en galje haha aja tur att vi hitta den igen :)

så hade vi match idag. säger inget om den slut spelat för min del!! så fick man dobbar på ryggen oxå gör skapligt ont!!!


nu har jag precis ätit drar nog över till tomas ett tag och sen kanske träffa linnea, få la se:)


Kommentarer

Skrivet av Danne

Ska de va nå o gnälla över ett litet rivsår?!!

2009-03-15 @ 20:03:08
URL: http://gabriellao.blogg.se/
Skrivet av Anonym

Är du och Linnea tsm lr ? ; )

2009-03-16 @ 11:13:34



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback