the weekend

sista april så var vi hemma hos Stenfan och grilla, det var ganska kalt faktistk:/ men trevlig ändå. sen trog vi till någon av tvillingarna kommer inte ihåg vem de var som bodde där men ah, sedan drog vi ner på Hangelöös och tog en öl.
fredagen vaknade man och mådde hur bra som helst men efter någon timme så kom baksmällen, VILKEN JÄVLA HUVUD VÄRK JAG HADE:O:O:O:O! har aldrig haft sådan huvud värk! fyfan!
och nu till det roliga, andreas alexander tano har aldrig gillat GOLF men tro de eller ej sanna och sannas mamma övertallade mig att följa med och spela play and play och det var ruskigt kul må jag säga:D
igår vart det chill åkte jag och madde åkte ner till uppsala och hälsa på tomas. skönt att se att grabben lever:D
när vi kom hem så hämtade jag älsklingen åkte hem till mig och gjorde middag men ingen lyxmiddag:/ bacon och makaroner smakade gott de oxå:) vart film och bara slappa huur skönt som helst, massa tok mys:)
idag hade vi seriepremiär fick spela tio min :/ vet inte varför men ah det är som de är. vi fick straf i 87 minuten så 1-1 ganska bra ändå. med alla chanser vi hade så skull vi vunnit med 6-1 men nu vart det inte så.

här kommer lite bilder från helgen.


Golf rundan!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback